вівторок, 28 квітня 2020 р.

Літературне читання (завдання на 29.04.20 р.)


Тема: Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»

 Для подальшої роботи можете переглядати презентацією та виконувати завдання.




А можете виконувати завдання, розміщені нижче.
— Сьогодні ми познайомимося із таким допитливим хлопчиком. Допо­може нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро Ва­сильович Чередниченко.
1. Опрацювання статті про Дмитра Чередниченка (с. 153)
— Чим приваблюють читачів твори Дмитра Чередниченка?
2. Опрацювання оповідання Дмитра Чередниченка лопчик Івасик і дідусь Тарасик" (с. 153–156)
1)Читання оповідання

— Хто є головними героями оповідання?
— Який настрій викликало у вас це оповідання?
Прочитайте стовпчики слів
Кушир                         холоші
погуцикав                   застукаємо
шугає                           метикують
телевежа                      кувалдочка

— Знайдіть відповідні слова до поданих тлумачень.
Штанина, частина штанів, яка надягається на одну ногу. (Холоша)
Думають, розмірковують, обдумують. (Метикують)

Швидко пересувається в повітрі. (Шугає)
Підстрибував, підскакував. (Погуцикав)

— Знайдіть тлумачення слова кушир у підручнику (с.154).
3) Підготовка до виразного читання оповідання.
— У якому темпі, яким тоном будете читати оповідання?
— З якою інтонацією читатимете слова Івасика? А дідуся Тарасика?
4) Виразне читання оповідання
5) Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Знайдіть і прочитайте опис зовнішності Івасика й дідуся.
— Який художній засіб використав у ньому письменник?
— З якими запитаннями хлопчик звертався до дідуся?
— Як можна знайти відповіді на них?
6) Складання характеристики Івасика і дідуся Тарасика (зробіть у зошиті).
Івасик
Дід Тарасик




















Добрий, терплячий, кмітливий, допитливий, невгамовний, люблячий, турботливий, дотепний, мудрий, життєрадісний

7) Робота за ілюстрацією.
— Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.
8) Гра «Чиї це слова?».
«А куди ховаються рибки від дощу?»
«Я вже й підкрадався та придивлявся»
«А риби вранці вмиваються?»
«А разом — наче зелений гребінець»
«На крилах перелетимо»
 Приємного вам читання! Будьте готові виконати тести за змістом оповідання.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  jwz341 Початок о 18.00. тривалість - 15 хв

Для підготовки уроку використано https://www.youtube.com/watch?v=XlHfVTWX8Ak&list=PLYTuijs07qdfXRzT1cw8mdthWmMvppO7P&index=2


Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...