Тема: Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик
і дідусь Тарасик»
Для подальшої роботи можете переглядати презентацією та виконувати завдання.
А можете виконувати завдання, розміщені нижче.
— Сьогодні ми познайомимося із таким допитливим хлопчиком. Допоможе нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро Васильович Чередниченко.
— Сьогодні ми познайомимося із таким допитливим хлопчиком. Допоможе нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро Васильович Чередниченко.
1. Опрацювання статті про Дмитра Чередниченка (с.
153)
— Чим приваблюють читачів твори Дмитра
Чередниченка?
1)Читання оповідання
— Хто є головними героями оповідання?
— Який настрій викликало у вас це оповідання?
Прочитайте стовпчики слів
Кушир холоші
погуцикав застукаємо
шугає метикують
телевежа кувалдочка
— Знайдіть
відповідні слова до поданих тлумачень.
Штанина,
частина штанів, яка надягається на одну ногу. (Холоша)
Думають, розмірковують, обдумують. (Метикують)
Швидко
пересувається в повітрі. (Шугає)
Підстрибував, підскакував. (Погуцикав)
— Знайдіть тлумачення слова кушир у підручнику (с.154).
3) Підготовка до виразного читання оповідання.
— У якому темпі, яким тоном будете читати оповідання?
— З якою інтонацією читатимете слова Івасика? А
дідуся Тарасика?
4) Виразне читання оповідання
5) Аналіз змісту оповідання з
елементами вибіркового читання.
— Знайдіть і прочитайте опис зовнішності Івасика й
дідуся.
— Який художній засіб використав у ньому
письменник?
— З якими запитаннями хлопчик звертався до дідуся?
— Як можна знайти відповіді на них?
6) Складання характеристики Івасика і дідуся
Тарасика (зробіть у зошиті).
Івасик
|
Дід Тарасик
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Добрий, терплячий, кмітливий, допитливий,
невгамовний, люблячий, турботливий, дотепний, мудрий, життєрадісний
7) Робота за ілюстрацією.
— Подивіться на ілюстрацію до цього оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до
певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з оповідання.
8) Гра «Чиї це слова?».
«А куди
ховаються рибки від дощу?»
«Я вже й підкрадався та придивлявся»
«А риби вранці вмиваються?»
«А разом — наче зелений гребінець»
«На крилах перелетимо»
Приємного
вам читання! Будьте готові виконати тести за змістом оповідання.
Для підготовки уроку використано https://www.youtube.com/watch?v=XlHfVTWX8Ak&list=PLYTuijs07qdfXRzT1cw8mdthWmMvppO7P&index=2
Немає коментарів:
Дописати коментар