1. Каліграфічна хвилинка
Ос ере ив ад
Дерево посадив сад
Посадив дерево — себе прославив,
Посадив сад — рід прославив.
— Як ви розумієте прислів’я? Поясніть.
— Підкресліть у прислів’ї дієслова.
2. Гра «Чотири дракони»
_ _ дра Ця дра
рікою пливе. ( )
Ко _ _ н _ Цей кон
лише униз росте. ( )
Д _ р _ _а Ця дра
від села до села. ( )
Ко _ _ н Цей кон
дрова все руба. ( )
_ _ д_ ра Цей дра
штовхає всіх і б’ється. ( )
К _ о _ н Цього
кон хто бачить, той сміється. ( )
Др _ _ а Ці дра
лежать горою у бору.( )
Кон _ _ _ Цей кон,
якщо змінити о на і, завершить нашу гру. ( )
Слова-відгадки: Дрова, задира, корінь, видра, клоун, кінець, колун, дорога.
3. Пригадайте:
— Яку частину мови ми вивчаємо?
— Що називає дієслово?
— На які питання відповідає?
4. — На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати дієслово,
змінювання дієслів за часами.
ПАМ’ЯТАЄТЕ?
Робота над матеріалом уроку.
1. Робота за підручником (с. 151–152)
а) вправа 361, с.
151–152.
— Прочитайте уривок із вірша Тараса Шевченка. Вивчіть
напам’ять.
— Спишіть текст із пам’яті. Доберіть до підкреслених
дієслів форми минулого й майбутнього часу за зразком.
б) вправа 362, с.
152.
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Спишіть перший
абзац тексту,
розкриваючи дужки. Підкресліть дієслова й визначте час.
— Прочитайте виділені слова. Поясніть їх правопис.
2. Творче завдання.
— З поданих слів складіть речення-прислів’я.
Ластівка, не, весни, робить, одна.
До, язик, доведе, Києва.
Ворони, навпростець, літають, тільки.
Вода, не, в, встоїться, решеті.
Чекаю на виконані роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар