І.Мовленнєва розминка
1.Робота над чистомовкою
2. Робота над скоромовкою. Прочитайте скоромовку мовчки повільно; із захопленням;
зі здивуванням, швидко.
ІІ. Хочете дізнатися, про що сьогодні піде мова на уроці?1. Відгадайте загадку.
Так, правильно, відгадка - лелека.
2. Гра «Шифрувальник»
За допомогою гри «Шифрувальник», визначте назву твору, з
яким ми ознайомимося на уроці.В кожному рядку знайдіть по одній букві (вона не така, як всі інші).
ОООООООЛОО
ГГГГГГЕГГГГГГ
ККККККККЛКК
УУУУУУУУЕУУ
МММММКММ
ООООИООООО.ІІІ. Опрацювання матеріалу уроку.
1. Біографічна довідка.
2. Прочитайте статтю про Юрія Збанацького (с. 145)
— Про яку «незриму ниточку» говорив письменник?
— Які твори письменника для юних читачів здобули широку популярність?
3. Послухайте оповідання Юрія Збанацького «Лелеки» (до слів «... Ніяк не могло зважитися злетіти вгору...»)
5. Прочитайте оповідання до слів «... Ніяк не могло зважитися злетіти вгору...». Читайте уважно, запам’ятовуючи всі дрібниці.
6. Дайте відповіді на питання
— Де жили лелеки?
— Як автор спостерігав над їхнім кружлянням?
— Яку пісню співав?
— Чому мусив її перервати?
— Що незвичного він помітив у гнізді?
— Як пташеня дивилось у небо? Чого воно чекало?
— Чому старі лелеки не принесли з собою сніданку?
— Як вони почали виховувати дитя?
— Хто приніс йому обід?
— Чи вдалося лелеченяті полетіти разом із сім’єю?
7. Знайдіть і запишіть епітети до слів:
лелеченя,
в’яз,
лелечиха ,
ніч,
тепло,
крильце.
8. Чи можете ви сказати, яка тема оповідання? Яка головна думка твору? Запишіть їх у зошит.
При підготовці до уроку використано
Немає коментарів:
Дописати коментар