Тема: Поняття «чисельник» і «знаменник». Риска дробу як знак
ділення. Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених
видів простих задач.
І. Підготуємося до уроку?
1. Усний рахунок.
Для усного рахунку скористайся посиланням https://art-shop.com.ua/training-type/mathematics?fbclid=IwAR0XAmvU_uYUE_2PrRAsV2FH6x9YU2ucCc6MOsPDhhkNIhK477nyM99RUdw
та виконай завдання у віконці ділення від 1 до 5. Бажаю успіхів та чекаю на
результати! Не забудьте їх надіслати.
2. Хвилинка каліграфії (с. 147)
— Які дроби пропущені? Допишіть їх.
Для вас зразок запису дробів.
ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1. Сьогодні на
уроці ми продовжимо ознайомлення із дробами.
Давайте пригадаємо.
2. Познайомтеся з правилом (с. 147):
Знаменник
дробу показує, на
скільки рівних частин поділено ціле, а чисельник – скільки таких частин узято.
3. Завдання 973.
— Яку частину смужки зафарбовано на кожному малюнку?
Запишіть ці частини дробами.
Пригадайте, рахуємо на скільки частин поділено смужку, - це число буде писати у знаменнику, тобто внизу.
Потім дивимося, яка частина зафарбована, - це число будемо писати в чисельнику, тобто вгорі.
Порівняйте їх та запишіть за
зразком у підручнику.
— Зверніть увагу: чим на більше частин поділено ціле, тим
менша величина однієї частини.
4. Завдання 974.
—
Яку фігуру зображено
на кожному малюнку?
—
Яку частину фігури зафарбовано?
—
Запишіть ці частини
дробами і порівняйте дроби.
5. Завдання 978.Прочитайте задачу, розгляньте короткий запис у підручнику. Визначте, про що дізнаєтеся спочатку, а про потім. Запишіть короткий запис та розв’язування задачі у зошит.
Для виконання третьої дії потрібно пригадати, як знаходити частину цілого.
Чекаю на ваші роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар