понеділок, 20 квітня 2020 р.

Математика (завдання на 21.04.20 р.)


Тема: Поняття «чисельник» і «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
І. Підготуємося до уроку?
1. Усний рахунок.
Для усного рахунку скористайся посиланням https://art-shop.com.ua/training-type/mathematics?fbclid=IwAR0XAmvU_uYUE_2PrRAsV2FH6x9YU2ucCc6MOsPDhhkNIhK477nyM99RUdw та виконай завдання у віконці ділення  від 1 до 5. Бажаю успіхів та чекаю на результати! Не забудьте їх надіслати.

2. Хвилинка каліграфії (с. 147)
— Які дроби пропущені? Допишіть їх. 
Для вас зразок запису дробів.
 ІІ. Робота над матеріалом уроку.

1. Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення із дробами.
Давайте пригадаємо.

2. Познайомтеся з правилом (с. 147):
Знаменник дробу показує, на скільки рівних частин поділено ціле, а чисельник скільки таких частин узято.

3. Завдання 973.
— Яку частину смужки зафарбовано на кожному малюнку?
Запишіть ці частини дробами. 
Пригадайте, рахуємо на скільки частин поділено смужку, - це число буде писати у знаменнику, тобто внизу.
Потім дивимося, яка частина зафарбована, - це число будемо писати в чисельнику, тобто вгорі.
Порівняйте їх та запишіть за зразком у підручнику.
— Зверніть увагу: чим на більше частин поділено ціле, тим менша величина однієї частини.
4. Завдання 974.
    Яку фігуру зображено на кожному малюнку?
    Яку частину фігури зафарбовано?
    Запишіть ці частини дробами і порівняйте дроби.
5. Завдання 978.

Прочитайте задачу, розгляньте короткий запис у підручнику. Визначте, про що дізнаєтеся спочатку, а про потім. Запишіть короткий запис та розв’язування задачі у зошит.
Для виконання третьої дії потрібно пригадати, як знаходити частину цілого.

Чекаю на ваші роботи!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...