І. Усний рахунок
Для усного рахунку скористайся посиланням https://art-shop.com.ua/training-type/mathematics?fbclid=IwAR0XAmvU_uYUE_2PrRAsV2FH6x9YU2ucCc6MOsPDhhkNIhK477nyM99RUdw та виконай завдання у віконці додавання від 1 до 100. Бажаю успіхів та чекаю на результати! Не забудьте їх надіслати.
ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1. Завдання 995. Порівняння дробів
— Який із дробів більший?
Пригадайте: Більший той
дріб, у якого менший знаменник.
Менший той дріб, у якого більший знаменник.
2. Завдання 996. Знаходження частини від числа. Нагадую: Число ділимо на знаменник дробу.
Сьогодні будемо вчитися знаходити частину від іменованого числа.
Давайте пригадаємо одиниці вимірювання часу, довжини та маси.
3. Завдання 997. Знаходження частини від числа за зразком.
1/5 від 1м = 100 : 5 = 20 (см)
(міркування: 1 м-100см)
1/10 від 1 т = 1000 : 10 = 100 (кг)
(міркування:1т-1000 кг )
4. Завдання 998
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Треба знати два числові значення: 1 —
скільки банок законсервувала бабуся (невідомо), та 2 — скільки банок бабуся
віддала онукам (невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією віднімання)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, ми не знаємо обидва числові дані.)
— Що треба знати, щоб знайти, скільки банок
законсервувала бабуся? (Треба знати два
числові значення: 1 — скільки банок слив (невідомо), та 2 — скільки банок груш
(невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання? (Дією додавання)
— Чи можемо ми відразу відповісти на це питання? (Ні, ми не знаємо обидва числові дані.)
— Чи можемо знайти, скільки банок слив
законсервувала бабуся? Як?
— Чи можемо знайти, скільки банок груш
законсервувала бабуся? Як?
— Чи можемо тепер знайти, скільки банок бабуся
віддала онукам? Як?
— Чи є тепер всі числові дані, щоб знайти ,скільки банок консервації залишилося у бабусі?
Запишіть розв’язування задачі.
Зверніть увагу, що в бабусі теж залишилася половина банок,
тобто 7 банок, і відповідь можна записати після 4-ї дії.
5. Завдання 999.

5. Завдання 999.
- Прочитайте задачу. Про що вона?
- Виділіть головні слова. (було, використали, залишилося)
- Скільки кг було бананів? (18 кг)
- Скільки кг було апельсинів? (невідомо)
- Але що сказано про кількість кг апельсинів? (що їх стільки ж, скільки бананів, та ще 12
або на 12 більше)
- Скільки використали фруктів? (1/3 від усієї кількості)
- Що означає знаменник 3? (усю кількість фруктів поділили на 3 рівні частини)
- Що означає чисельник 1?( із трьох рівних частин взяли лише одну)
- Що є шуканим? (скільки
залишилося)
- Якою дією буде остання дія (віднімання)

6.Завдання 1000. Практична
робота.
Побудуйте круг радіусом 2 см. Поділіть його на 4 рівні
частини. Зафарбуйте 1/2 частину круга.
— Яка частина круга залишилась незафарбованою?
Чекаю на ваші роботи до 20.00 27 квітня.
Немає коментарів:
Дописати коментар