четвер, 23 квітня 2020 р.

Математика (завдання на 24.04.20 р.)

Тема: Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов’язані з іменованими числами.
 І. Усний рахунок
Для усного рахунку скористайся посиланням https://art-shop.com.ua/training-type/mathematics?fbclid=IwAR0XAmvU_uYUE_2PrRAsV2FH6x9YU2ucCc6MOsPDhhkNIhK477nyM99RUdw та виконай завдання у віконці додавання  від 1 до 100. Бажаю успіхів та чекаю на результати! Не забудьте їх надіслати.

ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1. Завдання 995. Порівняння дробів
— Який із дробів більший?
Пригадайте: Більший той дріб, у якого менший знаменник.
                        Менший той дріб, у якого більший знаменник.
2. Завдання 996. Знаходження частини від числа. 
Нагадую: Число ділимо на знаменник дробу.
Сьогодні будемо вчитися знаходити частину від іменованого числа.
 Давайте пригадаємо одиниці вимірювання часу, довжини та маси.
3. Завдання 997. Знаходження частини від числа за зразком.



1/5 від 1м = 100 : 5 = 20 (см)
(міркування: 1 м-100см)

1/10 від 1 т = 1000 : 10 = 100 (кг)
(міркування:1т-1000 кг )
4. Завдання 998
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Треба знати два числові значення: 1 — скільки банок законсервувала бабуся (невідомо), та 2 — скільки банок бабуся віддала онукам (невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією віднімання)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, ми не знаємо обидва числові дані.)
— Що треба знати, щоб знайти, скільки банок законсервувала бабуся? (Треба знати два числові значення: 1 — скільки банок слив (невідомо), та 2 — скільки банок груш (невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання? (Дією додавання)
— Чи можемо ми відразу відповісти на це питання? (Ні, ми не знаємо обидва числові дані.)
— Чи можемо знайти, скільки банок слив законсервувала бабуся? Як?
— Чи можемо знайти, скільки банок груш законсервувала бабуся? Як?
— Чи можемо тепер знайти, скільки банок бабуся віддала онукам? Як?
— Чи є  тепер всі числові дані, щоб знайти ,скільки банок консервації залишилося у бабусі?
Запишіть розв’язування задачі.
Зверніть увагу,  що в бабусі теж залишилася половина банок, тобто 7 банок, і відповідь можна записати після 4-ї дії.
5. Завдання 999.

- Прочитайте задачу. Про що вона?

- Виділіть головні слова. (було, використали, залишилося)

- Скільки кг було бананів? (18 кг)

- Скільки кг було апельсинів? (невідомо)

- Але що сказано про кількість кг апельсинів? (що їх стільки ж, скільки бананів, та ще 12 або на 12 більше)

- Скільки використали фруктів? (1/3 від усієї кількості)
- Що означає знаменник 3? (усю кількість фруктів поділили на 3 рівні частини)
- Що означає чисельник 1?( із трьох рівних частин взяли лише одну)
- Що є шуканим? (скільки залишилося)
- Якою дією буде остання дія (віднімання)


6.Завдання 1000. Практична робота.
Побудуйте круг радіусом 2 см. Поділіть його на 4 рівні частини. Зафарбуйте  1/2 частину круга.
— Яка частина круга залишилась незафарбованою?

Чекаю на ваші роботи до 20.00 27 квітня.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...