Тема: Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький
«Лелеки» (продовження)
II. Мовленнєва
розминка
1. Робота над чистомовкою
Ра-ра-ра: дуже рада дітвора.
Арк-арк-арк: ми поїдем в зоопарк.
Ро-ро-ро: доберемось на метро.
Ру-ру-ру: в зоопарку кенгуру.
Ру-ру-ру: риє кріт собі нору.
Ру-ру-ру: заєць обдира кору.
Ра-ра-ра: закінчилася в нас гра.
ІІ. Робота над
матеріалом уроку.
1.Відгадайте загадку.
У червоних чобітках,
В білому халаті,
Він весною прилетів
І сидить на хаті. (Лелека)
2. Хочу
запитати:
— Чи хвилюєтеся ви за долю лелеченяти?
— Чи вдасться йому злетіти з гнізда?
— Про це ми дізнаємося на сьогоднішньому
уроці.
3. Прочитайте оповідання від слів «Лелечиха не забувала своєї
впертої дитини.»
— Чи справдилися ваші передбачення?
4. Словникова робота.
— Прочитайте у правому стовпчику тлумачення,
доберіть до них відповідні слова із лівого стовпчика.
Притьмом
|
даремно, не досягнувши мети
|
Глитало
|
теплі, південні краї, куди відлітають на
зиму перелітні птахи
|
Ірій
|
дуже швидко, поспіхом
|
Марно
|
жадібно, квапливо ковтало
|
5. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Якими спостереженнями із життя лелек
поділився з вами автор?
— Коли він розповідає про лелек із
захопленням, а коли — з тривогою?
— Яке горе спіткало лелечу сім’ю?
— Які думки і почуття викликала у вас
розповідь про це?
— Простежте, як змінювався настрій у
лелеченяти.
— Якою була лелечиха?
— Що вас найбільше вразило в її поведінці?
6.Складіть розповідь про те, як склалася доля
лелечати.
Чекаю на ваші найнесподіваніші продовження
історії про лелеча.
Немає коментарів:
Дописати коментар