четвер, 23 квітня 2020 р.

Літературне читання (завдання на 24.04.20 р.)


Тема: Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки» (продовження)
II. Мовленнєва розминка
1. Робота над чистомовкою
Ра-ра-ра: дуже рада дітвора.
Арк-арк-арк: ми поїдем в зоопарк.
Ро-ро-ро: доберемось на метро.
Ру-ру-ру: в зоопарку кенгуру.
Ру-ру-ру: риє кріт собі нору.
Ру-ру-ру: заєць обдира кору.
Ра-ра-ра: закінчилася в нас гра.
ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1.Відгадайте загадку.
У червоних чобітках,
В білому халаті,
Він весною прилетів
І сидить на хаті. (Лелека)
2. Хочу запитати:
— Чи хвилюєтеся ви за долю лелеченяти?
— Чи вдасться йому злетіти з гнізда?
— Про це ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.
3. Прочитайте оповідання від слів «Лелечиха не забувала своєї впертої дитини.»
— Чи справдилися ваші передбачення?
4.  Словникова робота.
— Прочитайте у правому стовпчику тлумачення, доберіть до них відповідні слова із лівого стовпчика.
Притьмом
даремно, не досягнувши мети
Глитало
теплі, південні краї, куди відлітають на зиму перелітні птахи
Ірій
дуже швидко, поспіхом
Марно
жадібно, квапливо ковтало
5. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Якими спостереженнями із життя лелек поділився з вами автор?
— Коли він розповідає про лелек із захопленням, а коли — з тривогою?
— Яке горе спіткало лелечу сім’ю?
— Які думки і почуття викликала у вас розповідь про це?
— Простежте, як змінювався настрій у лелеченяти.
— Якою була лелечиха?
— Що вас найбільше вразило в її поведінці?
6.Складіть розповідь про те, як склалася доля лелечати.
Чекаю на ваші найнесподіваніші продовження історії про лелеча.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...