середа, 18 березня 2020 р.

Літературне читання (завдання на 18.03)

Тема: ОСОБЛИВЕ ХУДОЖНЄ СЛОВО МИКОЛИ ВІНГРАДОВСЬКОГО. 
М. ВІНГРАНОВСЬКИЙ "ЛАЗИТЬ СОНЕЧКО В ТРАВАХ, "ПРИСПАЛО ПРОСО ПРОСЕНЯ", "ГРІМ".
Мета: поглиблювати знання учнів про творчість Миколи Вінграновського; вчити розуміти образну мову, уявляти описані картини, розмірковувати над художнім змістом; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово; виховувати любов до природи.

 МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1. Робота над скоромовкою
Цап забрів у двір рогатий —
Цуценя втекло до хати.
Цілу ніч йому не спалось —
Цапа цуценя боялось.
2. Гра „Утвори слово”
— У поданих словах замість першої риски уявляй букву Е, а замість другої — букву А та читай. Уперше читай повільно, вдруге — швидше, втретє — дуже швидко.
т-м-      в-н-        сп-к-
Г-н-     тв-рд-        р-дьк-
сц-н-     в-рб-        з-бр-
Д-сн-     в-сн-       р-бр-
п-н-л     м-д-ль       м-т-л
т- -тр     ф-рм-       с-стр-
ст-жк-     м-ж-       г-кт-р
кр-йд-     п-к-р            - кр-н

НОВИЙ МАТЕРІАЛ

1. Біографічна довідка
— Народився Микола Вінградовський у м. Первомайську на Миколаївщині в селянській родині. Навчався в Київському інституті театрального мистецтва імені I. Карпенка-Карого, у Всесоюзному державному інституті кінематографії в Москві. Працював на Київській кіностудії імені О. Довженка актором, режисером, сценаристом.
2. Прочитай статтю про Миколу Вінграновського (с. 125)
3. Тисни на відео та послухай вірш "Лазить сонечко в травах"


Словникова робота.
Воло — відвисле місце під шиєю в багатьох птахів.
4. Прочитай вірш кілька раз сам(а) дай відповіді на питання та виконай такі завдання:
— Про кого йдеться у вірші?
— У яких рядках змальовано життя в русі? Прочитайте.
— Об'єднайте персонаж з його дією (це завдання зроби в зошиті)
Коник лазить
метелики стоїть
сонечко грають
чапля скаче
— Якими барвами сповнено описаний пейзаж?
— Що із зображеного у вірші тобі доводилося спостерігати?
5. Послухай вірш "Приспало просо просеня"

6. Навчися і ти виразно читати вірш та виконай завдання після вірша (с. 126)

Цікаво знати!
Новонароджених зайченят зайчиха годує і залишає самих на три-чотири доби. Зайченята тремтять: м'язи працюють, виділяючи тепло.
Чому зайченят не відчуває жодний звір?
На тілі зайченят немає потових залоз. Вони знаходяться на підошвах лап, а лапки зайченятка підтискають під себе.
 Гра „Добери рими” (запиши у зошит)
Просеня... (зайченя);
просо... (косо);
спи... (снопи);
око... (високо);
вовк... (намок);
укрився... (завовчився);
горби... (води);
пустка... (капуста);
ти... (рости);
лапку... (зайченятко).
 7. Послухай ще один вірш (тисни на відео)


 8. Навчіться виразно читати вірш, виконайте завдання на с. 127.
 9. Влаштуйте вдома для батьків годину виразного читання віршів

Перед читанням подумайте:
— Який основний тон виберете для читання?
— Знайдіть у кожному віршованому рядку слова і словосполучення, які будемо виділяти голосом під час читання, тому що вони найбільш важливі. (Під час розвитку думки голос підвищується, наприкінці — знижується. Крапка вказує на завершення думки, вимагає зниження голосу.)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...