Тема: Уживання прикметників у прямому і переносному значенні.
— На сьогоднішньому уроці ми будемо спостерігати за прикметниками, які вживаються в прямому і переносному значенні.
Давай попрактикуємося у вживанні прикметників
у прямому чи переносному значенні.
Прочитай словосполучення, поясни в якому значенні вжиті прикметники - прямому чи переносному. Випиши ті словосполучення, в яких прикметники вжиті у переносному значенні.
Розташуй словосполучення навпроти їх значень:
Запиши словосполучення у дві колонки:
І - пряме значення;
ІІ - переносне значення.
Солодкі ягоди, золоті руки, мамині руки, срібний передзвін, солодка мова, срібний перстень, золоте серце, холодний погляд, золотий колос, чиста вода, золотий годинник, холодний день, чисте сумління.
Виконану роботу сфотографуй, якщо є можливість, та пришли на вайбер.
Вітаю
тебе, третьокласнику!
1.Пригадай,
яку частину мови ми вивчаємо?
На
які питання відповідає прикметник?
З
якою частиною мови пов’язані прикметники?
2.Добери
до слів по два прикметники
Айстра
(яка?) …
Автомобіль
(який?) …
Сонце
(яке?) …
3. Каліграфічна хвилинка.
Напиши в зошиті один рядок, як показано нижче. Роз’єднай слова і запиши речення.
Знайди слово цвіт та пов’язаний з ним прикметник.
Подумай, у якому значенні вжито прикметник золотистім?
— На сьогоднішньому уроці ми будемо спостерігати за прикметниками, які вживаються в прямому і переносному значенні.
Послухай, як розповідають інші діти про пряме і переносне значення прикметників.
Прочитай словосполучення, поясни в якому значенні вжиті прикметники - прямому чи переносному. Випиши ті словосполучення, в яких прикметники вжиті у переносному значенні.
Розташуй словосполучення навпроти їх значень:
Запиши словосполучення у дві колонки:
І - пряме значення;
ІІ - переносне значення.
Солодкі ягоди, золоті руки, мамині руки, срібний передзвін, солодка мова, срібний перстень, золоте серце, холодний погляд, золотий колос, чиста вода, золотий годинник, холодний день, чисте сумління.
Виконану роботу сфотографуй, якщо є можливість, та пришли на вайбер.
Немає коментарів:
Дописати коментар