понеділок, 6 квітня 2020 р.

Літературне читання (завдання на 06.04.2020 р.)


І. Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою.
Навчіться швидко вимовляти скоромовку.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему. Прочитайте її назву на с. 129.
ІІІ. Робота над  новим матеріалом.
1.Прочитайте текст про оповідання на с. 129.
Отже,
Який твір називають оповіданням?
Як автор розповідає про своїх героїв?
 2. Біографічна довідка.
Опрацювання статті про О. Копиленка на с. 129.
3. Аналіз змісту статті
Де народився і виріс майбутній письменник?
Про що він розповідав у своїх творах?
Скільки книжок видав письменник?
Яка збірка оповідань стала найголовнішою в його житті?

4. Гра «Передбачення».
Прочитайте заголовок оповідання.
Про кого може йтися в цьому оповіданні?
Як ви розумієте слово «розбишака»?
Кого автор міг назвати Чивом?
 


Загадка на допомогу
Сірі крильця в нього є,
Дзьобом зернятка клює,
Проспівав нам «чив-чив-чив»,
З’їв зерно і полетів.

Фізкультхвилинка. Тисніть на відео.

5. Опрацювання оповідання.

- Прочитайте оповідання.

- Дайте відповіді на питання:
Чому твір є оповіданням?
Хто є головним персонажем?
Чому автор назвав горобчика Чивом?
Де оселилася пташка?
Чому письменник називає Чива розбишакою?
Чи погоджуєтесь ви з думкою, що письменник симпатизує Чиву? Чому?

- Робота з ілюстрацією.
Розгляньте ілюстрацію.
Кого зобразив художник?
Знайдіть в оповіданні уривок, якому відповідає малюнок.
- Складіть характеристику героя.
Подумайте самі та знайдіть у тексті слова, які характеризують Чива.

Перекажіть оповідання своїм рідним за планом. Якщо важко дається переказ, то прочитайте оповідання ще раз (а можливо, вам і одного разу читання достатньо).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...