Тема: Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля»
МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Робота над
чистомовкою. Вимовляйте чітко.
Ила-ила-ила - хмара сонечко закрила.
Ім-ім-ім - прокотився грім.
Ощ-ощ-ощ - припустив дощ.
Ці-ці-ці - риби у ріці.
Ка-ка-ка - прилетіла лелека.
Щу-щу-щу - раді всі дощу.
2. Прочитайте слова, вставляючи букви з дужок.
Сьогодні ми познайомимося з творчістю українського письменника Григора
Тютюнника. Сподіваюсь, вас зацікавить його творчість.
Робота над матеріалом уроку.
1. Біографічна довідка
Що писав Григір Тютюнник про оповідання?
Яка тема була для Григора Михайловича найважливішою?
2.Опрацювання оповідання «Бушля»
Про це ви дізнаєтесь, прочитавши оповідання
Григора Тютюнника «Бушля».
У тексті вам зустрінуться слова
Послухайте оповідання.
То хто ж така
бушля?
Бушля — чапля.
Що ви знаєте про цю пташку?
Чи уважно ви слухали оповідання? Тоді дайте відповіді на запитання:
- Де відбуваються
події?
- Хто є головними персонажами оповідання?
- Яку пригоду
описує оповідач?
- Кого почали
називати Бушлею?
Прочитайте оповідання.
Аналіз змісту
тексту з елементами вибіркового читання.
— Де ми зустрілися з головним героєм?
— Що він робив біля річки?
— Які зміни в природі сповіщали про
наближення дощу?
— Чому риба не клювала?
— Як автор описує танок дощу на воді?
— Чому заснув Арсен?
— Знайдіть у тексті опис бушлі.
— Чому бушля сіла Арсенові на голову?
Якщо ви знаєте відповіді на ці запитання, то легко справитеся з тестом.
Чекаю на ваші відповіді!
При підготовці до уроку використано
При підготовці до уроку використано
Немає коментарів:
Дописати коментар