Тема: Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ.
1. Каліграфічна
хвилинка
Ж ж в ж к ж ж х
Жоржини, вежа, кожух.
Жайворонок в небі в’ється,
Ясне сонечко сміється.
— Підкресліть дієслова, визначте їх час. Пригадайте, які питання треба ставити до дієслів теперішнього часу?
— Зробіть повний звуко-буквений аналіз слова в’ється (зразок можна подивитися на форзаці спереду підручника).
— Поділіть слово ясне на склади для переносу. Пам’ятаєте, одну букву не залишаємо та не переносимо в новий рядок!
2. Пригадайте:
— Яку частину мови ми з вами вивчаємо?
— Скільки часів має дієслово?
3. Робота над
матеріалом уроку.
— На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо своє
вміння визначати час дієслів, будемо вчитися доречно вживати дієслова в
текстах.
Робота за підручником (с. 154–156)
1) Вправа 368, с.
154.
— Прочитайте текст. Спишіть його, добираючи з дужок
потрібні дієслова, які, на вашу думку, найкраще підходять за змістом .
— Подумайте, чому вода може бути небезпечною? Що ви про це думаєте? Напишіть 3 речення. Використовуйте дієслова.
2) Вправа 369, с.
155.
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Хто головний персонаж твору?
— Спишіть перший абзац тексту. Поставте питання до
виділених дієслів. Визначте, на яку дію вони вказують. Проаналізуйте слово маленькою
як частину мови (порядок розбору можна подивитися на задньому форзаці підручника).
— Опишіть головну героїню твору (за бажанням).
3) Словникова
робота (вправа 370, с. 155–156).
— Прочитайте слова в рамках. Запам’ятайте правопис і
значення цих слів.
— Складіть і запишіть речення з цими словами. У
реченнях використовуйте дієслова, які вказують на завершену дію.
Немає коментарів:
Дописати коментар