понеділок, 4 травня 2020 р.

Українська мова (завдання на 05.05.20 р.)

Тема: Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ.

1. Каліграфічна хвилинка
Ж ж в ж к ж ж х

Жоржини, вежа, кожух.

Жайворонок в небі в’ється,

Ясне сонечко сміється.
— Підкресліть дієслова, визначте їх час. Пригадайте, які питання треба ставити до дієслів теперішнього часу?
— Зробіть повний звуко-буквений аналіз слова в’ється (зразок можна подивитися на форзаці спереду підручника).
— Поділіть слово ясне на склади для переносу. Пам’ятаєте, одну букву не залишаємо та не переносимо в новий рядок!
2. Пригадайте:
— Яку частину мови ми з вами вивчаємо?
— Скільки часів має дієслово?
3. Робота над матеріалом уроку.
— На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо своє вміння визначати час дієслів, будемо вчитися доречно вживати дієслова в текстах.
Робота за підручником (с. 154–156)
1)  Вправа 368, с. 154.
— Прочитайте текст. Спишіть його, добираючи з дужок потрібні дієслова, які, на вашу думку, найкраще підходять за змістом .
— Подумайте, чому вода може бути небезпечною? Що ви про це думаєте? Напишіть  3 речення. Використовуйте дієслова.
2)  Вправа 369, с. 155.
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Хто головний персонаж твору?
— Спишіть перший абзац тексту. Поставте питання до виділених дієслів. Визначте, на яку дію вони вказують. Проаналізуйте слово маленькою як частину мови (порядок розбору можна подивитися на задньому форзаці підручника).
— Опишіть головну героїню твору (за бажанням).
3)  Словникова робота (вправа 370, с. 155–156).
— Прочитайте слова в рамках. Запам’ятайте правопис і значення цих слів.
— Складіть і запишіть речення з цими словами. У  реченнях використовуйте дієслова, які вказують на завершену дію.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...