четвер, 7 травня 2020 р.

Математика (завдання на 08.05.20 р.)

Тема: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків, на різницеве порівняння.

І.  Пригадайте (УСНО)
1.Як називаються числа при додаванні?
2.Як знайти невідомий доданок?
3.Як називаються числа при відніманні?
4.Як знайти невідоме зменшуване? Невідомий від’ємник?
5. Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше від іншого
ІІ. Виконайте завдання письмово у зошит
Завдання 22, с.162, 
                32, с. 163
Пригадайте прийоми усного додавання і віднімання.

Задача 25 стр. 162
- Прочитай задачу. Про що в ній розповідається?
- Визначте головні слова.
- Скільки кг лікарської ромашки зібрали школярі?
- Скільки кг меліси зібрали?
- Скільки кг кропиви зібрали?
- Що треба знайти? (скільки усього зібрали кг лікарських рослин школярі)
- Запишіть короткий запис у зошит


 





Чи можемо зразу знайти скільки всього кг лікарських рослин зібрали? ( ні)

Чому? Що ми не знаємо?
План розв’язування.
1) Скільки кг меліси зібрали?
2) Скільки кг кропиви зібрали школярі?
3) Скільки усього кг лікарських рослин зібрали школярі?


Задача 40 стр. 164
- Прочитайте задачу. Про що вона?
- Виділіть опорні слова.
- Скільки деталей у будівельному конструкторі? (136 дет.)
- Скільки із них становлять бруски? (100 дет.)
- Скільки інших будівельних деталей? ( невідомо)
- Яке питання в задачі? (на скільки більше брусків, ніж інших будівельних деталей)
- Чи можемо зразу дати відповідь на голосне питання задачі? (ні)
- Чому? (ми не знаємо скільки інших деталей у конструкторі)
- У конструкторі усього 136 деталей.  З яких частин складається увесь конструктор?(з брусків та інших деталей)
- Яка з частин відома, яка не відома?
- Як знайти невідому частину, якщо дано загальну кількість деталей та частину - бруски?
- Щоб дати відповідь на головне питання задачі, треба порівняти два числа, тобто знайти на скільки одне число більше від іншого.
Розв’яжіть задачу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...