II.
МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Робота над чистомовкою
ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1. Пригадайте:
—
Який твір почали вивчати на попередньому уроці?
—
Хто його автор?
—
З якими персонажами нам удалося зустрітися?
Сьогодні
ми продовжимо ознайомлення з неймовірними пригодами Малого і його вірного друга
Карлсона.
2. Слухання продовження казки (слухати починайте з 1.17 хв)
3. Словникова робота.
— Прочитайте у правому стовпчику
тлумачення, доберіть до них відповідні слова із лівого стовпчика.
Ере
|
дрібна монета у Швеції
|
клапаті
|
твердо пообіцяв
|
глузами
|
великі
|
заприсягнувся
|
ніжно розмовляти з ким-небудь
|
воркувати
|
уїдливими насмішками
|
4. Читання продовження казки (с. 170-172)
5. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
—
Що запропонувала Малому сестра Бетан?
—
Чи відразу Малий погодився на її пропозицію?
—
Як йому вдалося поглузувати над Бетан?
—
Як автор описує появу Карлсона? Як він звернувся до Малого?
—
Як ви оцінюєте вигадку Карлсона? Які почуття вона у вас викликала?
6. Характеристика
головних героїв.
—
Визначте риси характеру героїв. Знайдіть підтвердження в тексті.
7. Дайте відповіді на питання:
— Чи сподобався тобі твір?
— Що видалося смішним?
— Коли сумували разом з Малим?
Сподіваюся, ви уважно читали казку А. Ліндґрен "Малюк і Карлсон, що живе на даху". На вас чекає виконання тестових завдань!
Немає коментарів:
Дописати коментар