Блог Семенюк Ірини Володимирівни - заступника завідувача з навчально-виховної роботи
Червоненської філії КЗ "Хащуватський ліцей"
Гайворонської міської ради Кіровоградської області
Тема: Закріплення звукових значень букви "є". Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки "Як білка і заєць одне одного не впізнали".
Вітаю на уроці читання.
Для початку виконаємо зарядку для очей. Водіть очками за комашками на відео.
Сьогодні ми продовжимо працювати з буквою "є".
Пригадайте! Якщо буква є стоїть після букви, що позначає приголосний звук, то вона позначає звук [е] і пом’якшує попередній приголосний.
Якщо буква є стоїть на початку слова, складу, то вона позначає два звуки [йе].
Сьогодні з нами на уроці (подивіться на с. 47 у букварі) буде працювати Єнотик.
1. Робота з підручником с.47
Спочатку прочитаємо стовчик слів з равликом повільно згори вниз, а потім знизу догори.
А тепер наступний стовпчик так само, тільки вже як швидкісна ракета!
Розгляньте звукові моделі слів на картці, яку тримає Єнотик. Зверніть увагу, де знаходиться буква є, які звуки вона позначає.
2. Читання слів.
Допоможіть Єнотику прочитати слова на с. 47. Що означають ці слова? (Правильно, дію.)
Чому між словами є ті, які написані з великої букви? (Правильно, це власні імена.)
3. Розучування скоромовки про Єнотика(с.47). Спочатку читаємо повільно, потім, коли навчилися читати всі слова - швидше. А далі - ще швидше. Розкажіть або швидко прочитайте скоромовку мамі чи татові.
4. Робота з текстом с. 48.
Перейдіть у групу Viber та послухайте казку "Як Білка і Заєць одне одного не впізнали"
АБО
Якщо немає вайбера, шановні батьки, прочитайте дітям казку вголос самі.
Словникова робота
Хмиз - опалі гілки дерев.
Вбрання - одяг, зовнішній вигляд зайчика та білочки.
5. Читання казки
Прочитайте казку самостійно. На словах, які читати важко, зупиняйтеся, перечитуйте їх кілька разів.
6. Гра «Так чи ні» (питання задають батьки, діти відповідають одним словом "так" або "ні")
Немає коментарів:
Дописати коментар