середа, 23 березня 2022 р.

Навчання грамоти (читання) 23.03.2022

Тема: Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку 

Вітаю на уроці читання!

- Тема нашої зустрічі  "Тарас Шевченко та Леся Українка"

- Коли і де вам доводилося чути ці імена? (Правильно, ми говорили про них на інформаційних хвилинках)

ТАРАС ШЕВЧЕНКО

1. У кожного народу є великі поети, яких знають усі: і дорослі, і малі діти. Для українського народу таким поетом є Т. Г. Шевченко. Його ще називають Великим Кобзарем.

 

2. Читання тексту дорослими (с. 55) - діти слухають.

3. Словникова робота
Хист – майстерно щось робити,
Поет – людина, яка пише вірші.

4. Прочитайте текст самостійно.

5. Послухайте вірш Т. Шевченка "Тече вода з-під явора"


- Якими ви уявили каченяток?
- Про що могла б розмовляти качечка з каченятами?

ЛЕСЯ УКРАЇНКА

Творчість Лесі Українки цікава і різноманітна. Багато її віршів присвячено дітям і створено для дітей.


1. Читання тексту дорослими (с.55) - діти слухають.

2. Словникова робота.
Допитливий - той, хто хоче багато знати.

3. Прочитайте про Лесю Українку самостійно.

4. Послухайте вірш "Вишеньки"


- Якого кольору вишеньки у вірші?
- Де вони виросли?
- Чому вишеньки доспіли?

5. Виконайте завдання на с. 55 у зошиті з читання - додай у слово букву і або ї .
Дякую за роботу!

ДОДАТКОВО
Хто бажає, можете намалювати малюнок до одного з віршів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...