Блог Семенюк Ірини Володимирівни - заступника завідувача з навчально-виховної роботи
Червоненської філії КЗ "Хащуватський ліцей"
Гайворонської міської ради Кіровоградської області
Тема: Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку
Вітаю на уроці читання!
- Тема нашої зустрічі "Тарас Шевченко та Леся Українка"
- Коли і де вам доводилося чути ці імена? (Правильно, ми говорили про них на інформаційних хвилинках)
ТАРАС ШЕВЧЕНКО
1. У кожного народу є великі поети, яких знають усі: і дорослі, і малі діти. Для українського народу таким поетом є Т. Г. Шевченко. Його ще називають Великим Кобзарем.
2. Читання тексту дорослими (с. 55) - діти слухають.
3. Словникова робота
Хист – майстерно щось робити,
Поет – людина, яка пише вірші.
4. Прочитайте текст самостійно.
5. Послухайте вірш Т. Шевченка "Тече вода з-під явора"
- Якими ви уявили каченяток?
- Про що могла б розмовляти качечка з каченятами?
ЛЕСЯ УКРАЇНКА
Творчість Лесі Українки цікава і різноманітна. Багато її віршів присвячено дітям і створено для дітей.
1. Читання тексту дорослими (с.55) - діти слухають.
2. Словникова робота.
Допитливий - той, хто хоче багато знати.
3. Прочитайте про Лесю Українку самостійно.
4. Послухайте вірш "Вишеньки"
- Якого кольору вишеньки у вірші?
- Де вони виросли?
- Чому вишеньки доспіли?
5. Виконайте завдання на с. 55 у зошиті з читання - додай у слово букву і або ї .
Дякую за роботу!
ДОДАТКОВО
Хто бажає, можете намалювати малюнок до одного з віршів.
Немає коментарів:
Дописати коментар