Тема: Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком
Вітаю на уроці математики! Сьогодні працюємо на с. 111 підручника, с. 39 зошита з друкованою основою.
1. Розв'яжіть усно (не пишемо в зошит). Завдання 1, с. 111 підручника.
2. Виконайте завдання 1, 2 на с. 39 зошита з друкованою основою. Завдання 3, 4 НЕ РОБИМО!
3. У звичайному робочому зошиті відступіть 4 рядки. Якщо нова сторінка, то відступаємо 1 рядок згори, запишіть:
12 квітня
4. Виконання завдань 2, 3 с. 111 підручника.
Пояснення завдання 2. Розв'язуємо у зошиті. ПРИГАДАЙТЕ!
100 - це 10 дес.
Спочатку розв'яжіть приклади на віднімання (1 стовпчик), потім на додавання (2 стовпчик)
Пояснення завдання 3. Задачу складаємо усно!!! А розв'язуємо письмово!
ПРИГАДАЙТЕ структуру задачі:
Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.
Короткий запис такого виду задач:
Дякую за роботу!
ДОДАТКОВО
Завдання 4, 5, с. 111 підручника виконуєте за бажанням.
У задачі 4 можете поставити запитання "Скільки фруктів залишилося у кошику?"
Немає коментарів:
Дописати коментар