Читання: Ми – дослідники та винахідники. Читаємо текст та виконуємо завдання до нього.
Письмо: Складаємо та записуємо речення. Списуємо речення, подані друкованим шрифтом. Складаємо зв’язну розповідь.
Вітаю на уроці навчання грамоти! Сьогодні ми працюємо на с. 15-17 посібника "Післябукварик".
Не забудьте на кожній сторінці обводити смайлика, який відповідає вашому настрою!
1. Прочитайте склади, слова з буквою Б.
2. Пригадайте написання букв Б б.
3. Напишіть буквосполучення з буквами Б б. Завдання 40, с.15, завдання 46, с. 17.
4. Подивіться відео та дізнайтеся, яким бачать світ тварини. Які кольори вони розрізняють?
5. Працюємо з посібником.
- Виконайте вправи зі словами (завдання 42, 43, 44, с. 16). У завданні 44 трискладових слів - 4.
- Утворіть зв’язну розповідь про кішок. Завдання 45, с. 16. У квадратиках пишемо цифри.
- Допишіть речення. Завдання 47, с.17.
ПІДКАЗКА Речення треба доповнити такими словами: клички, імена, міста (виберіть відповідні слова та розташуйте правильно!)
Зверніть увагу! Імена, прізвища, по батькові людей,
назви країн, міст, сіл, річок, озер, морів, гір
клички тварин
ПИШЕМО З ВЕЛИКОЇ БУКВИ!
- Прочитайте та спишіть завдання 48. Спробуйте знайти відповідь на це запитання.
- За описом відгадайте, які предмети у коробках? Слова-відгадки поділіть на склади і заишіть.
Наприклад, Я-ли-на, жо-лудь, лі-сок.
Дякуюмза роботу!
ДОДАТКОВО
Можете намалювати свою домашню кішечку!
Немає коментарів:
Дописати коментар