вівторок, 3 травня 2022 р.

Навчання грамоти (читання, письмо) 03.05.2022 р.

Читання: Професії. Читаємо текст, встановлюємо послідовність

Письмо: Вчимося змінювати за зразком “один-багато”. За групою тематичних слів визначаємо професію

Вітаю на уроці навчання грамоти! Сьогодні ми працюємо на с. 42 - 44 посібника "Післябукварик".

1. Розчитування


2. Повторіть написання букви Ї ї

3. Напишіть буквополучення з буквою Ї ї. Завдання 120, с. 42; завдання 128, с. 44.

4. Сьогодні ми здійснимо віртуальну подорож до пекарні. Дивіться відео та дізнавайтеся, який шлях хлібини до нашого столу.

5. Прочитайте самостійно текст (завд.121, с. 42).                                                                        Дайте відповідь на запитання:                                                                                                    - Що скуштували діти?

6. Прочитайте текст ще раз та виконайе завдання після тексту. 

7. Виконайте завдання 122, 123, с. 42.

8. З'єднайте рядки стрілочками за змістом, прочитайте вірш (завд.130, с. 44). Вивчіть напам'ять!

ЗРОБІТЬ ПЕРЕРВУ!

8. Утворіть слова                                                                                                                          - завд. 124, с. 43                                                                                                                            УВАГА! У кожному слові буде буква ї. Я утворила 4 слова. А ВИ?                                        - завд. 127, с. 43                                                                                                                           Що, на вашу думку, поєднує ці дві професії?

9. Змінювання слів "один - багато"


10. Змініть слова за зразком (завд. 125, с. 43)

11. Визначте професію за групою слів (завд. 126, с. 43)

12. Складіть розповідь про професію когось із близьких людей (завд. 129, с. 44)

Дякую за роботу!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...