неділя, 22 березня 2020 р.

Літературне читання (завдання на 23.03.2020 р.)



Тема: Коли твір відкриває свої таємниці. М. Сингаївський «Ромашкове сонце»

Привіт, третьокласники!
Ми продовжуємо знайомитися з поетичними творами, вчимося їх читати, розуміти, аналізувати. На черзі твір поета М. Сингаївський «Ромашкове сонце».

1. Робота із скоромовкою
Прочитайте скоромовку мовчки повільно; потім трішки швидше; весело, з посмішкою; в швидкому темпі, ніби ви біжите до автобуса, а автобус поїхав; виділяючи голосом прикметники.

Корівонька чорненька, молочко біленьке
Рано-вранці в середу
Пригнав Прокіп череду.
А корови в череді
Рябі, чорні та руді.

2. Прочитайте та відгадайте загадку.
Наче сонце серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку …

Ви легко знайшли відгадку. Правда ж? Знайдіть слова, які допомогли це зробити.



3. А тепер настав час познайомитися з поетом М. Сингаївським.




Біографічна довідка.

Микола Сингаївський народився 12 листопада 1936 року, в родині хліборобів, на Поліссі у невеличкому селі Шатрище Коростенського району Житомирської області. Друкуватись почав ще навчаючись у школі.
У 1958 році випустили першу збірку для дітей «Жива криничка». Відтоді прийшло до читача понад сорок книжок — поетичних і прозових, з них — половина для дітей.
Поезія Сингаївського – це суцільна пісня. Багато віршів поета покладено на музику. Багато мелодій, написаних на вірші поета, стали «співучими» серед людей: «Чорнобривці», «Безсмертник», «Полісяночка», «В краю дитинства», «Сонце в долонях», «Розляглося наше поле» та інші. Микола Сингаївський багато подорожував.

4. Прочитайте вірш М. Сингаївського «Ромашкове сонце» на с. 75-76 у книзі з літературного читання «Перлинка».
5. А тепер виконайте завдання:
-          Поясніть, як ви розумієте заголовок вірша.
-          Які почуття володіли автором вірша?
-          Яким настроєм пронизані рядки? Чи змінюється він?
-          Як треба прочитати перші два рядки вірша?
-          Який основний тон оберете для читання вірша?
-          Знайди рядки, у яких поет висловлює захоплення ромашкою.

6. Знайдіть рими у вірші, запишіть їх у зошит.
7. Прочитайте вірш ще раз мовчки, а потім виразно вголос для когось із дорослих.
8. Прочитайте цікаву інформацію про ромашку та дізнайтеся походження її назви (с.76).
9. Розпитайте маму чи бабусю про цілющі властивості ромашки.

Цікаво було б прочитати твій власний вірш, казку або оповідання про ромашку. Спробуй написати та пришли для ознайомлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...