вівторок, 24 березня 2020 р.

Українська мова (завдання за 25.03.2020 р.)


Тема: Уживання прикметників у загадках
І. КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА
Запиши 1 рядок у зошиті.
Кк  ка  ал  ле  ен  нд  да  ар   календар           
IІОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1.Прочитайте речення. Яке це речення за метою висловлювання?
З ВЕЛИКОЇ ХМАРИ МАЛИЙ ДОЩ БУВАЄ.  
- Знайдіть в реченні прикметники.   
- Що ви про них можете сказати?   (Пригадай, що ми вчили на минулому уроці)
- Які слова називають антонімами?
2.Гра « Скажи навпаки»
  Зіграй з мамою чи татом. Ти називай прикметник, а вони нехай скажуть навпаки.
темний – ;               порожній – ;
широкий – ;             товстий – ;
                                  черствий – .  
3.Гра «Редактор». 
- Треба уважно прочитати текст, подумати , які слова потрібно замінити? Чому? Потім замінити їх словами із довідок. Утворений текст запиши. Подобається?
Повіяв теплий вітер. Світить тепле сонечко. День став по-весняному теплим. Повертаються з теплих країв перелітні птахи.

Слова для довідки:  лагідний, весняний, ласкавий, гарний, приємний, легенький, далекий.

4. Гра « Упізнай предмет за ознакою»         
* Нова, цікава, бібліотечна, яскрава - …         
* Весняний, сонячний, теплий, лагідний -…    
* Біле, солодке, вершкове, холодне - …             
* Білий, холодний, іскристий, пухкий - …        
* Швидкий, боязкий, довговухий, куцохвостий -
Ви помітили, що слова, які допомогли відгадати, - прикметники.
ІІІ. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення вчителя.
- Народ створив багато загадок, у яких «заховав» прості й відомі всім предмети. Прикметники  ж виявилися дуже зручними для того, щоб описати предмет, не називаючи його. Саме це і потрібно робити в загадці.
2. Робота за підручником
  1)Виконання вправи 309 (с.128-129)
- Прочитайте загадку
- Прочитайте підкреслені прикметники, які допомогли відгадати загадку.
- Продовжте речення прикметниками із загадки за зразком.
Абрикос (який?) - … , …  ,    ,    .
3. Виконання вправи 310 (с.129)
- Прочитайте текст, уставляючи пропущені букви.
- Як назвали цуценя?
- Куди повезла господиня Ярика?
- Хто чи що налякало Ярика?
- Спишіть другий абзац тексту, вставляючи пропущені букви.
- Підкресліть прикметники,які допомогли вам дати відповідь.
4. Відгадайте загадки. Відгадуючи, звертайте увагу на прикметники - це допоможе швидше знайти відгадку.

5. Складання загадок
Спробуйте самі скласти загадки, вживаючи прикметники. Пришли їх, я спробую відгадати. Можеш розіслати утворені загадки своїм однокласникам, нехай і вони спробують відгадати.
ПОРАДА. Описуй предмети точно.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Математика 08.05.2025 р.

 Тема: Ділення на трицифрове число Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми працюємо на с. 102-104 підручника. 1. Перегляньте відео, в ньому п...